Μαρία Παπαγεωργίου

Μαρία Παπαγεωργίου

Υποχρεωτικά θεωρητικά | Χορωδία

Η Μαρία Παπαγεωργίου μεγάλωσε στον Πολύγυρο Χαλκιδικής και ζει στη Θεσσαλονίκη.

Είναι διπλωματούχος του Ουγγρικού Μουσικοπαιδαγωγικού Iνστιτούτου Zoltán Kodály όπου  φοίτησε με υποτροφία της Ελληνικής Εταιρίας Zoltán Kodály.

Είναι πτυχιούχος Αρμονίας (τάξη: Πέτρου Μπεκιαρίδη), Αντίστιξης και Φούγκας (τάξη: Χρήστου Σαμαρά) του Νέου Ωδείου Θεσσαλονίκης, όπου παράλληλα σπούδασε πιάνο και φλάουτο και παρακολούθησε μαθήματα  κλασικού τραγουδιού, καθώς και τον μουσικοπαιδαγωγικό κύκλο του ωδείου. Είναι διπλωματούχος πιάνου (τάξη : Αικατερίνης Σακέττα) του Δημοτικού Ωδείου Πολίχνης.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια θεωρητικών με το Γιάννη Γκουράνη, πιάνου με την Orsolya Szabó και τη Lilia Boyadjieva, διεύθυνσης χορωδίας με τον Αντώνη Κοντογεωργίου, Katalin kiss και Péter Erdei, μουσικοθεραπείας με την Barbara Hesser, σεμινάρια με θέμα το σύστημα Z.Kodály στη Θεσσαλονίκη και την Ουγγαρία, συνέδρια της Ε.Ε.Μ.Ε. και της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Χορωδιών καθώς και σεμινάρια αφρικάνικων κρουστών με το Λευτέρη Γρηγορίου, Séga Sidibé, Νίκο Πολυχρονίδη και Αντώνη Παπαδόπουλο.

Από το 1997 έχει διδάξει τις αρχές του συστήματος Z.Kodály στο Ωδείο Μουσικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης, έχει εργαστεί ως καθηγήτρια θεωρητικών και χορωδίας στο Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης, στο Δημοτικό Ωδείο Πολυγύρου και στη Μουσική Σχολή Αρναίας του Δήμου Αριστοτέλη, καθώς και ως μαέστρος της παιδικής και της μικτής χορωδίας Παλαιοχωρίου Χαλκιδικής.

Από το 2006 έως σήμερα είναι μαέστρος της μικτής χορωδίας «Ίρις» του δήμου Παύλου Μελά.

Από το 2013 έχει αναλάβει το τμήμα χορωδίας του Ωδείου Βορείου Ελλάδος, διδάσκει θεωρητικά και τα τμήματα χορωδίας του Ωδείου Φίλιππος Νάκας Θεσσαλονίκης και είναι μαέστρος του γυναικείου φωνητικού συνόλου «Θαμυριάδες».

Το Νοέμβριο του 2015 συμμετείχε στο 7ο συνέδριο της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (Ε.Ε.Μ.Ε.) ως μέλος της επιστημονικής ομάδας του συμποσίου με θέμα «Οι μουσικοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις του Zoltán Kodály και οι εφαρμογές τους στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα».