Φιλιππία Ριζοπούλου

Φιλιππία Ριζοπούλου

Αρμόνιο - Robbie - Teddy - Junior Music Course

Γεννήθηκε στην Αθήνα και είναι απόφοιτος του τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος Διπλώματος στο πιάνο και πτυχίου στο ακορντεόν, στο αρμόνιο και στα ανώτερα θεωρητικά (Ωδικής, Αρμονίας και Αντίστιξης).

Είναι απόφοιτος του Διετούς-Επαγγελματικού κύκλου μουσικοκινητικής αγωγής Carl Orff (Σχολής Μωραΐτη / Orff Schulwerk Forum , Salzburg) ενώ έχει παρακολουθήσει τριετή κύκλο σπουδών Μουσικοθεραπείας (υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης).

Παρακολούθησε στο Κέντρο Σύγχρονης Μουσικής Έρευνας το διετές σεμινάριο 'ΧΡΟΑΙ' με αντικείμενο τη μελέτη της ελληνικής μουσικής και πολιτισμικής κληρονομιάς ενώ έλαβε μέρος σε ερευνητικό πρόγραμμα του ίδιου φορέα σχετικά με τη μουσικοθεραπεία.

Συμμετείχε σε ετήσιο χορωδιακό σεμινάριο της Ε.Ο.Κ. ενώ έλαβε μέρος στη χορωδία του Εθνικού και του Ελληνικού Ωδείου. Για αρκετά χρόνια συνόδευε στο πιάνο την χορωδία των 'Απανταχού Κείων' καθώς και την 'Κερκυραϊκή Χορωδία Αθηνών' σε εκδηλώσεις που έγιναν στο θέατρο Λυκαβηττού, στη Λυρική Σκηνή, στο Παλλάς κ.α.

Παρακολούθησε σεμινάριο με θέμα την 'Διδασκαλία του πιάνου' (καθ. M. Lewander), την εφαρμογή της τεχνικής «Alexander» σε μάθημα μουσικής (καθ.Nelly Ben-Or) καθώς και διετή σεμιναριακό κύκλο σχετικά με τη «Μεθοδολογία της Παιδαγωγικής του πιάνου» (καθ. Λιάνα Χαρατσή).

Έχει λάβει μέρος σε αρκετές ημερίδες και πολλά συμπόσια και συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Αυστρία, Γαλλία, Ιταλία) ως ακροάτρια αλλά και ως εισηγήτρια καλύπτοντας ποικίλο φάσμα θεμάτων (μουσικοπαιδαγωγικά, διεύθυνση ορχήστρας, μουσικοκινητική αγωγή, πιάνο, μαθησιακές δυσκολίες, μουσικοθεραπεία, τέχνη και εκπαίδευση κ.ά.)

Από το 2009 μελετά και ασχολείται με το γνωστικό αντικείμενο της Μουσικής στα πλαίσια της Μοντεσσοριανής Αγωγής.

Στο Ωδείο «ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ» εκπαιδεύτηκε από την YAMAHA Music Foundation σε συστήματα που αφορούν στη μουσική προπαιδεία, στο αρμόνιο και στο πιάνο. Είναι κάτοχος Grade 5 της YAMAHA στο Electone και Grade 4 (του ίδιου φορέα) στο πιάνο και στα θεωρητικά.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

-1990-1992: δίδαξε μουσική προπαιδεία σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο της Αθήνας («Μικροί Κύκνοι»)

-1993-2001: δίδαξε το ίδιο αντικείμενο στο Προσχολικό Κέντρο της Τράπεζας της Ελλάδος.

-1994: στο 4ο Πανελλαδικό Συνέδριο καθηγητών του Πρότυπου Κέντρου Αρμονίου εισηγήθηκε το θέμα «Πρότυπη Διδασκαλία Μουσικής» (με παράλληλη προβολή video υποδειγματικού μαθήματος σε τάξεις μαθητών της)

-Ιούλιος (ίδιου έτους): διενέργησε σεμινάριο του συστήματος Autorgan school for children σε νέους υποψήφιους δασκάλους.

(και οι δύο παραπάνω εισηγήσεις πραγματοποιήθηκαν στο Ωδείο «ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ»)

-1999: Οργάνωσε και παρουσίασε στις παιδαγωγούς του Προσχολικού Κέντρου Τράπεζας της Ελλάδος, Εκπαιδευτικό κύκλο με τίτλο: «Στοιχεία Μουσικοκινητικής Αγωγής και εφαρμογή τους στην προσχολική ηλικία»

-2002: Διορίστηκε στη Μέση Εκπαίδευση -με ειδικότητα πιάνο- σε Μουσικά Σχολεία της Αθήνας και της ελληνικής περιφέρειας (ΑΣΕΠ-2001)

-2003: Συνεργάστηκε με το εκπαιδευτήριο «Αργώ» καθώς και με το 1ο Ειδικό Σχολείο του Ν. Τρικάλων για θέματα Μουσικής Αγωγής σε παιδιά με ειδικές ανάγκες.

-2004-2009: καθηγήτρια πιάνου στο ωδείο «Ειρήνης Δαρζέντα» (Βύρωνας, Αττική)

-2009: επιμορφώτρια σε Π.Ε.Κ. (Τρίπολης) νεοδιόριστων εκπαιδευτικών με θέμα τη Μουσική αγωγή στην Α΄βάθμια εκπαίδευση

-2009-2013: καθηγήτρια πιάνου, αρμονίου, ακορντεόν και μουσικοκινητικής αγωγής στο Δημοτικό Ωδείο Κερατέας.

-1990-2002 και 2013(μέχρι σήμερα): Διδάσκει Junior Music Course, Teddy, Robbie και αρμόνιο σε μαθητές πρώτης σχολικής και μεγαλύτερης ηλικίας στο Ωδείο «ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ».